Våra kunder är branschföreningar och arbetsgivarförbund.
Våra användare är deras medlemsföretag.

Vi samarbetar med knappt tio organisationer idag och hjälper deras medlemsföretag att spara tid och pengar. Antalet medlemmar är från 80 till 4.200 st. företag. Sammantaget hanterar vi förmåner för 14.000 företag med ca 175,000 anställda. De branscher vi verkar inom spänner från industri till tjänsteföretag. Nedan visas vår tjänst hur den ser ut för en av våra organisationer, Isoleringsfirmornas förening.

Rundtur hos:

Isoleringsfirmornas förening
ifrabatt.se

Alla våra branschförening har en egen webbsida som anpassas i text och bild. Sidan välkomnar befintliga medlemmar och attraherar nya.
Efter inloggning ser användaren inköpsavtalen i en lista. Scrolla ner för att se de olika inköpsbehovens kategorier. Alla avtal utgörs av en leverantör och en ”box”. Branschföreningens egna produkter eller utbildningar är alltid överst.
Inköpsavtalens ”boxar” följer en effektiv mall utan onödiga ord. Här visas bara fakta och knappar för aktivitet. På bilden har användaren beställt ett dokument och fått ett svarsmeddelande.
På nyhetssidan publicerar vi viktig information kring avtalen. Nyheterna är alltid sakliga och informativa. Här finns inga köpta annonser eller superlativ. Vi är alltid neutrala och formulerar aldrig superlativ.
Inköpsavtalen är som regel mer förmånliga än de flesta enskilda företags egna avtal. Är någon osäker gör vi enkelt en check. Ladda upp en befintlig faktura så kollar vi besparingspotentialen.
Leverantörerna behöver ofta veta faktura- och leveransuppgifter. På ”Mitt konto” styr användaren själv vilka adresser som leverantören ska erhålla. Här kan man också lägga till fler användare till sitt konto. Enkelt och smidigt om man vill delegera inköpsansvar.
Över 50% av de medlemsföretag vi hjälper använder mobiltelefonen som främsta webbverktyg. Webbsidan är helt mobilanpassad.
I mobilen blir inköpsavtalen tydliga och effektfulla.
Fakta och instruktioner är enkla att ta del av.
I mobilen är det ännu viktigare att så många aktiviteter som möjligt kan göras med knapptryckningar istället för textformulär.
I mobilen ligger nyheterna i en enkel lista som scrollas.
Läsfrekvensen är betydligt högre i mobil än stationär dator.